من و سقوط!!! - اسیر خاک تبعید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
خدایا ! حقایق را چنانکه هست به مابنمای . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
من و سقوط!!! - اسیر خاک تبعید

  رامتین.ر  
 

سقوط

 

من عاشقم

عاشق یه نفری

اون یه نفر هم عاشقه

ولی نه عاشق من!! اون هم عاشق یه نفریه. ولی یه نفر دیگه!!

اون یه نفر دیگه هم عاشقه

ولی نه عاشق معشوقه من!! اونم عاشق یه نفر دیگه ای هست!!!

....

می بینی خدا

فکر کنم نرم افزاری که واسه دل ما آدم زمینی ها طراحی کردی ویروسی شده!

می شه یه آنتی ویروسم بهمون بدی؟

می دونم جواب میدی که آنتی ویروس رو از همون اول بهمون دادی

ولی خوب چی کار کنم

ویروسه اینقدر قوی بود که زد آنتی ویروس رو هم ریخت به هم

بازم می دونم که می گی تقصیر خودمونه که آنتی ویروسمون رو upgrade نمی کنیم.

حالا می گی چیکار کنم؟

می خوای همینطوری هنگ کردنمو تماشا کنی؟

تو که خوب می دونی که من اگه ریبوت بشم دیگه ویندوزم بالا نمیاد

خودت طراح نرم افزاری

پس خودت یه فکری به حالش بکن

نکنه از من انتظار داری براش آنتی ویروس درست کنم؟؟!!

پس پشتیبانیت چی میشه؟ خدمات پس از فروشت کجاست خدا؟

.....

سقوط آزاد این نیست که با چتر از هواپیما یا هلیکوپتر بپرن پایین

اونایی هم که طناب به پاشون می بندن از روی پل می پرن پایین اصلا نمی فهمن سقوط آزاد یعنی چی

می خواین بدونین سقوط آزاد چیه؟

کافیه به من یه نگاه بکنین

خیلی وقته که دارم سقوط می کنم

آزادِ آزاد....

....

همیشه برای ساعت احترام قائلم.

آخه ساعت رو سمبل انضباط می دونم .

فقط وقتی باورم شد چقدر حالم خرابه که امشب ساعت روی میزمو یهو الکی برداشتم محکم کوبیدم زمین!!

...


 
  موضوعات یادداشت  
پنج شنبه 84 اردیبهشت 8 ساعت 8:50 عصر

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل

Free Hit Counter
موضوعات
7569: کل بازدید
0 :بازدید امروز
 
آرشیو
 
لوگوی خودم
من و سقوط!!! - اسیر خاک تبعید
 
جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

 
اشتراک
 
 
عکس رفقام
 
رفقام
حضور و غیاب
 
آوای آشنا
 
طراح قالب